Sunday, August 26, 2018

(ADULT 18+) KEDUDUKAN SETIAP BINTANG ZODIAK BERDASARKAN BETAPA HEBATKAH MEREKA SEBAGAI KAKI YUM-YUM.

Hari ini penulis ingin memberi entri yang sedikit kedewasaan dan sebenarnya agak keberatan menulisnya, namun merupakan salah satu norma kehidupan yang biasa. Artikel asalnya ditulis oleh Chrissy Stockton, seorang ahli astrologi di Amerika Syarikat.

Entri ini hanya boleh dibaca oleh golongan yang berusia 18 tahun ke atas sahaja! Sebarang pembaca yang tidak mencapai usia 18 tahun ke atas, hendaklah berhenti di sini.

Entri ini adalah berjudul "KEDUDUKAN SETIAP BINTANG ZODIAK BERDASARKAN BETAPA HEBATKAH MEREKA SEBAGAI KAKI YUM-YUM (KISSER).



1. ARIES

Aries adalah golongan yang tidak mudah merasa malu dalam semua hal melibatkan dirinya dengan si kekasih bahkan dalam soal bercium. Sebagai contoh, mereka berani memegang tanganmu ketika di majlis keramaian, membawamu ke suatu tempat yang sunyi apabila mereka merasakan mereka ingin menciummu atau boleh sahaja menciummu secara tiba-tiba pada waktu minda anda sedang berfikir tentang sesuatu hal yang lain yang ingin anda lakukan ketika itu. Sebagai bintang zodiak paling berani dalam skill ini, anda pastinya merasai keghairahan ketika bersama dengan seorang Aries.

2. LEO

Leo amat menyukai sekiranya anda menjadikan dirinya sebagai perhatian utama dalam hidup anda dan ternyata mereka mampu memperkembangkan skill-skill ciuman jika inilah persoalannya. Mereka pastinya akan menunjukkan skill-skill yang menarik, hangat, mengiurkan hinggakan anda merasakan seperti ini adalah seperti di filem "PL 13" hinggalah ke "OMG tadi X sekarang ini pula!" berdasarkan apa yang anda inginkan. Mereka ingin membuatkan anda kagum sekaligus ghairah terhadap diri mereka, dan mereka tidak akan berhenti untuk mencium anda agar anda terpesona dengannya.

3. SAGITTARIUS

Siapakah yang tidak menyukai ciuman-ciuman yang manja dan nakal bukan? Sagittarius terkenal dalam skill memberikan ciuman hangat, padat, dan menghairahkan sehinggakan membawa dirimu melayang ke samudera penuh bergelora. Bahkan anda akan merasakan dirimu terbang kerana ciuman yang ringkas dan "menghiburkan" dari si Sagittarius.Ia adalah satu permulaan yang hebat bagi sesuatu yang lebih dari sekadar ciuman ketika berhubungan dengannya.

4. LIBRA

Ada sesuatu tentang Libra yang menyebabkan dirimu ingin bercium dengannya. Mereka jarang sekali memulakannya, namun mereka mampu menarik orang yang disukainya untuk bercium dengan mereka apabila mereka menginginkannya. Mereka bukanlah sebenarnya pakar dalam soal bercium, namun mereka adalah pakar untuk membuatkan orang ingin bercium dengannya.

5. AQUARIUS

Aquarius ---hmmm...sebenarnya penulis malas nak tulis tapi mesti adil bukan? Aquarius adalah pakar dalam skill gigitan di bawah bibir dengan baik dan mengiurkan. Ia nya adalah kerana personaliti mereka, berfikir dan "sangat dalam" namun dengan sisi yang agak kasar dari yang anda sangkakan. Mereka agak sukar menyalurkan skill fizikal mereka jika bukan dengan orang yang tepat untuknya, namun apabila orang itu adalah benar-benar dicintainya, bersedialah untuk cair.

6. GEMINI

Tidak ada apa yang dapat dibandingkan ketika berciuman dengan seorang Gemini. Apa-apa skill yang mereka kurang di dalamnya, mereka akan berusaha dengan sepenuh hati dan bertenaga. Mereka sangat-sangat teruja untuk bercium dengan anda ibarat dunia ini hanya milik kalian berdua, meskipun ciuman itu secara keseluruhannya agak "basah" bagi citarasa si kekasih.

7. CAPRICORN

Capricorn adalah seorang kaki yum-yum yang sangat bersifat logik dan logistik. Mereka bersedia untuk masuk dan keluar dengan apa yang mereka inginkan. Berhati-hati! Ketika mereka bercium dengan anda, seorang Capricorn akan berfikir tentang bagaimana anda menciumi dirinya dan sama ada ia nya setanding dengan skil apakah yang mereka harapkan dari dirimu. Bukan salah mereka pun, kerana mereka sememangnya mempunyai citarasa yang tinggi dalam soal ini.

8. TAURUS

Andalah orang yang paling bertuah jika anda mendapat peluang untuk bercium dengan seorang Taurus! Meskipun mereka tidaklah begitu mempertonjolkan keinginan seperti ini dalam kehidupan seharian mereka, mereka tetap membuatkan seseorang yang mereka ingin jadikan sebagai pendamping agar kekal ceria dan merasa selamat dalam perhubungan. Taurus sebenarnya menyukai seni melakukan perhubungan jauh dari sekadar ciuman, maka mereka akan meletakkan segala usaha di dalamnya, terutamanya tentang selok belok skill tersebut. Mereka akan menciummu dengan cara anda mahukan sebenar-benar erti ciuman--seolah-olah seluruh jiwa mereka di dalam dirimu ketika itu.

9. VIRGO

Virgo adalah seorang yum-yum yang terbaik. Mereka bahkan akan mengoogle "bagaimana untuk menjadi seorang pencium yang hebat" sehinggakan tiada apa yang kurang di dalam "bidang" ini. Mereka tidak akan pernah membiarkan sebarang kekurangan pun di dalam hidup mereka, dan ini bukanlah kali pertama di dalam hidupnya tentang soal itu. Anda akan tahu dengan tepat seseorang itu Virgo atau tidak jika selepas beberapa pertemuan intim, mereka akan bercium dengan mu dan memerhatikan ciuman yang bagaimanakah yang anda inginkan. Percayalah!

10. CANCER

Ciuman dari si Cancer adalah sebuah pengalaman menyeluruh yang sentimental. Mereka akan penuh perasaan, dan mengunakan tangan mereka menyentuh dirimu ketika bercium dengan begitu mendalam ketika bersamamu. Mereka akan menyambungnya hingga ke pipi, leher, telinga dan dagu, apa sahaja yang mampu mereka lakukan ketika berintiman denganmu agar engkau merasa bahagia dan gembira bersamanya.

11. SCORPIO

Scorpio sentiasa memulakan langkah pertama dari anda! Itulah hakikat sebenarnya apabila anda orang yang tepat buat dirinya. Mereka juga lambang sebenar bagi ciuman itu sendiri. Jika mereka mahu melakukanya, mereka akan dengan sendirinya melakukannya meskipun tanpa meminta keizinan dari anda pun. Seseorang yang penuh keghairahan dan kegilaan, mereka akan mendekatkan tubuh mereka dan menunjukkan kualiti seksual mereka kepada mu tanpa berfikir panjang pun. Beberapa minit diperlukan untuk diri anda mengingat siapa nama anda sebenar selepas berciuman dengan seorang Scorpio!

12. PISCES

Tidak lain dan tidak bukan, Pisces lah pemenang sebenar dalam "bidang" ini! Mereka sangat baik hati, memiliki jiwa dengan penuh perasaan yang tidak mementingkan diri sendiri apabila ia nya berkaitan dengan skil bercium. Mereka tidak akan berhenti bagi memastikan pasangan mereka mendapatkan pengalaman yang luar biasa! Mereka sentiasa fokus pada suatu suatu benda dalam masa yang sangat lama, dan jika benda itu adalah ciuman, andalah insan yang paling beruntung di dunia ini! Lucky you dude, trust me!







No comments:

Post a Comment